Flytt!

Förra veckans lata dagar i solen passerade snabbt men var välbehövligt. (Tack kära kunder för att ni stod ut och väntade någon extra dag på era bilder!) Pausade efter en period med fix och trix och mycket jobb. Mycket jobb även den här veckan men också en flytt att tänka på. Som jag längtat efter denna flytt! Har köpt en fin sekelskifteslägenhet med fina golv och högt i tak! Så glad :) Så den här veckan har det packats låda efter låda.

Fick tillträde  till lägenheten i måndags och direkt kom hantverkarna och satte igång att slipa golven och vitlasera. Är mer än nöjd med resultatet och imorgon går flyttlasset! Nu ska jag packa det sista och se till att få några timmars sömn.


Kommentarer
Postat av: Linda - Harmony Home

Grattis till nya lägenheten! Alltid lika kul och spännande med flytt:)



Fin fredag!

Kram /Linda

2012-05-11 @ 07:04:59
URL: http://harmonyhome.blogg.se/
Postat av: Johanna

Härligt! Grattis till nya lägenheten!

2012-05-13 @ 18:29:36
Postat av: Hemma hos Katta

Grattis till lägenheten!! Högt i tak och fin parkett låter heelt underbart. Kan tänka mig att ni fixa till den så den blir urfin!



Är faktiskt lite sugen på att förändra bloggdesignen en smula. Inga stora saker, kan försöka skriva ner mina önskemål och maila dig i helgen!



Kram Katta



2012-05-15 @ 21:25:56
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Hanna-Fröken Form

Tack jag trivs urbra i lägenheten redan!

Katta maila mig så fixar vi :)

2012-05-17 @ 14:19:01
URL: http://frokenform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0